Kiva jos joku lukee tätä blogii. Tää on nyt eka kirjotus, ja kerron ittestäni, ja siitä, miks alotin tän blogin pitämisen. Kai blogi on kun päiväkirja, mikä alotetaan sanoilla, moi, rakas blogi/päiväkirja jne. Mut mä en osaa alottaa sitä niin, jotenka alotan vaan näin. Olen ihan tavallisen näköinen tyttö. Tai no, pidän itse itseäni kauniina, verrattuna muihin luokkani tyttöihin. Olen ehkä hieman poikatyttömäinen. Minulla on tyttökaveri, joka on poikien kaveri, kai itsekin olen, hieman, mutta aina kun kaverini on pois, tunnen olevani tylsä, hiljanen ja ujo. Ennen tätä päivää ajattelin niin...

Olen ihastunut kahteen poikaan, ja minun on pakko purkaa tunteeni jonnekin, jotenka miksei blogiin? En ole koskaan ennen ihastunut, tai no on minulla ollut pika ihastumisia, jotka ovat menneet pois parissa päivässä, eivätkä nekään ole olleet ihastumisia, pikemmminkin olen ajatellut, että he ovat huomiota herättäviä ihmisiä. Mutta tämä ihastus on jatkunut melkein viikon. Pojat ovat keskenään parhaita kamuja. Jo eilen huomasin, että toinen osoitti minuun kiinnostusta ja tänään ajattelin kanssa, mutta kun olin käynyt lavuaarin luona pesemässä käteni, huomasin, että kummatkin ihastukseni puhuivat luokkani "cooleimmille" tytöille. Kaikki heistä ovat rumia, paitsi pienin, hiljaisin ja ujoin heistä. Mutta pojat ovat aina poikia, vai? Olen monesti ajatellut, kuinka moni poika on tykännyt minusta, elänyt haaveissa jne. Tänään huomasin haaveeni tyhjiksi. Mitä väliä oli, vaikkei pojat tykkäisi sinusta tai minusta? Saahan sitä aina haaveilla. Mutta miksi, oi miksi miehet ovat Marsista ja naiset Venukselta? Ja miksi, miksi pojat pitävät melkein rinnat paljastavista paidoista ja lyhyistä hameista? Miksi vain ns. juntit pitävät ns. taviksista? Siinäpä kysymys....